27 Eylül 2010 Pazartesi

Naif tınılar



6 yorum:

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

Klasik kemençe delisi biri olarak bu parça kimindir ey arzu-keş can? :)

Öğrenmezsem uyku yok bana :)

Nefis nefis, şahane...Muh-te-şem.

Sevgi ve selâm olsun :)

arzu-keş dedi ki...

hoşgeldin sevgili sessiz ve sonsuz. geç bir yanıt oldu bu. bir parça mahçup olduğumu söylemeliyim. lakin bloğa ancak bakma şansım oldu :)

gösterimde olduğu dönemde severek takip ettiğim Elveda Rumeli dizisinden bir parça bu. ismi Naif. oh diyorum, sevdiysen ne mutlu sana. şifa olsun can.

sevgi ve selamlar :)

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

Hemmmmeeennn arayıp buluyorum şimdi inşaallah :)

Sağolasın Arzucan.
Eyvallah.

Sevgi ve selâm ile.

arzu-keş dedi ki...

Umarım tez zamanda bulursun sevgili SESSİZ VE SONSUZ. Oldu ki bulamazsan bu parçayı seve seve gönderirim.

Sende sağol, varol güzel can :)
Sevgiler, selamlar.

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

Buldum Can'ım sağolasın :)

Pek güzel. Sakin sakin... Kıyıdan kıyıdan.

arzu-keş dedi ki...

Oh diyelim güzel Can (: bulmana pek sevindim.

Şifa olsun. Aynı dediğin gibi, sakin sakin, kıyıdan kıyıdan...