20 Eylül 2010 Pazartesi


Her hayat bir hikayedir. Kimileri hayatta var olmayı seçer, kimileri akıp giden hayatı sadece seyretmeyi. Bazen acılar ummadığın anda çıkar karşına. Teselliyi ararsın yaktığın bir sigarada. Oturur kalırsın. Kim bilir belki acınıda gömersin o sigaranın küllerine, belki hayallerini. Kim bilir, belki mutluluğu da yine o sigaranın dumanında ararsın.

Hayat bazen boşluğa haykırmak gibidir. Bazen bir insan bin hayat yaşar ya da bin insan tek hayat...Ben hayatı kah izledim, kah içinde akıp gittim. Ama daha çok izleyici olmayı tercih ettim. Sorarlardı neden suskunsun diye. Bilmezlerdi aslında hayatı izleyenlerin hikayeleri daha büyük, anlatacak şeyleri daha anlamlı. Yolculuk yapmayı sevdim. Hayaller kurmayı, gördüklerimi ruhumda hissetmeyi. Dinlemeyi sevdim. Zamanı aradım...Sevgiyi , huzuru, masumiyeti aradım. Saf olanı aradım...Kimisi onu kirletmeyi tercih etti. Kimisi izlemeyi. Oysa mahumiyet tende değil, ruhtaydı. Akıp giden hayatta yolcu olmayı seçtim. Fakat durup izleyenlerden değil, kendi içinde akıp giden. Ve yolculuk ederken öğrendim, kimsenin gerçekten masum olmadığını...
__arzu-keş__

2 yorum:

deep dedi ki...

Sükunet konuşurken susmak bambaşkadır, masumiyet ,kurduğun hayaller.... Öyle sanırlarki sadece durursun oysa kaç yere dağılır yüreğin bilmezler sen senden öteye gidersin her suskunlukta.. Zaman sen olursunda her anını için için yaşarsın... Kırarlar incitirler,dağıtırlar ama sende senden öte olan hep ayakta tutar ve seni vardırır...
Sen kendi yolundaki masum yolcu var sen yürü yolunda bırak başkaları neylerse eylesin....

Durmak yok yola devam arzum kalemine o masum yüreğine sağlık,incitmesin seni hiçbirşey zira sende kocaman bir yürek ve o kocaan yüreğin sahibi güzeller güzeli ALLAH'ın var..

Sevgilerimle can kuzum

Shalott dedi ki...

güzel dervişim, o güzeller güzeli yüreğine sağlık. o güzeller güzeli yüreği sana veren Allaha şükürler olsun.Sevgim seninle