3 Haziran 2011 Cuma

Lale motifli defterimden, sanal defterime aktarıyorum hissettiklerimi.
İstekleri bitmiyor insanların.Ne çok istekle karşılaşıyorum.Patronların istekleri, annemin istekleri, 3. kişilerin istekleri. Hepsi de kişisel, hepsi şahsi.Sanki kişisel isteklerini yerine getirmek için burdayım.İstemek olmuş herşey, hep tüketmek...


Ben ! Ben isteksizlik içerisindeyim. Başkalarının benden istediklerini istemeyerek de olsa yapmak veya bir mücadele ile red etmek. Her iki şekilde de kendimden ödün veriyorum...İstemeye istemeye.Haa benim isteklerim yok mu ? Evet, elbette var. Kendimle başbaşa kalmak gibi,uzun yol otobüsüne binip yolun çizgilerini izleye izleye uzaklaşmak gibi, bir arkadaş edinmek gibi ya da bir hobiyle uğraşmak gibi. Evet, bende istiyorum. Ama benim isteklerim yine kendim yapabileceğim şeyler. Başkasının değil.


Adımla tezat düşen bir haldeyim. Ben Arzuyum. Peki ya benim isteklerim ?


Dört işlemden ibaret parmak hesabıyla hayatım. Gripin tercüman olsun bu kez kırık sözlerime.



__arzu-keş__




Gripin - Beş dark_____

Hiç yorum yok: