21 Şubat 2011 Pazartesi


Geçmişi düşündüm derinden. Beni ben yapan ve hatta bugüne getiren yaşanmışları düşündüm. Bir ohh çektim seslice. Gecenin siyahi saflığında... Dünü, bugünü düşünmeden, hayallerime eşlik eden İstanbulun martılarıyla daldım düşlere. Şimdi boğazda olmak vardı. Kız kulesini karşıma alıp dertleşmek vardı...Ve tabi, martı kardeşlerle simitimi paylaşmak vardı. Oh dedim yine...

Halden hal'e geçmekteyim. Akmaktayım boğazın serin suları gibi. İnceden inceden, derinden. Kapındayım ey Aşk...En güzel gülüşünle karşıla beni.

__arzu-keş__

2 yorum:

Münzevi Kişilik dedi ki...

Her olay,her ses,her görüntü bizi bi halden başka bir hale götürmekte.Belki her şey böyle anlamlı. Duygularımız böyle değerli. Sevgiler çokca arzu-keş.

Shalott dedi ki...

Ne güzel söz ettin sevgili kızkardeş. Haklısın, her olay, her ses, her görüntü halden hale sürükler bizi... Bir ''an''dır herşey. ''An'' ın sana ne verdiğinde ve senin ne aldığındadır. Mana o ''an'' dadır. Bu güzel, anlamlı sözlerin için teşekkürler kızkardeş.

Sevgi ve selamlarımla (: